Dapatkan artikal terkini di laman web imtiazkt.edu.my

PAKEJ PELANCONGAN HEBAT DARI KOPERASI SEKOLAH

Monday, May 16, 2011

Seawal jam 8 pagi, semua guru dan pelajar telah masuk ke dewan. Sambutan pada tahun ini sedikit berbeza berbanding pada tahun lepas. Ini kerana bagi memulakan majlis sambutan Hari Guru 2011, semua yang terlibat masing-masing membaca surah Yaasin untuk mendapat keberkatan.

Jam 9 pagi bermulalah acara padang, ramai guru menyertai acara ini dan berpasangan dengan pelajar bagi mengeratkan lagi hubungan antara guru dan pelajar.

Keseronokan dan kemeriahan terpancar di setiap wajah guru yang selama ini berusaha mendidik pelajar ke arah kecemerlangan.

Selaras dengan tema Hari Guru pada tahun ini iaitu Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara, di harap semua guru akan terus mendidik anak pelajar agar matlamat negara untuk melihat pelajar berjaya dengan cemerlang terlaksana.



Sedutan Ucapan Wakil Pelajar
Mohd Hud Al Hashir


Sedutan Ucapan Wakil Guru
Cikgu Nadiah Daud


Semua Guru Mengalunkan
Lagu Hari Guru

Teks ucapan dari KPPM telah dibaca oleh Tuan Haji Ahmad Ridhuan b Abd Ghani manakala perutusan dari Menteri Pelajaran telah dibaca oeh wakil dari Jabatan Pelajaran Terengganu.

Dalam acara dewan pula, guru lelaki dan guru perempuan telah menunjukkan bakat mereka dengan mendendangkan lagu nasyid.

Acara yang paling mencuit hati pelajar ialah pertandingan berbalas pantun dikalangan guru sehingga tak kering gusi.

Untuk melihat sedutan video tersebut sila kunjungi koleksi video sekolah.

Sedutan Teks Ucapan KPPM

Sedutan Perutusan Khas Hari Guru dari Menteri Pelajaran

Guru Lelaki Tunjuk Bakat Terpendam

Guru Perempuan Memang Berbakat

Berbalas Pantun 1 ( kelakar betul )

Pengerusi Kena Beli Pantun

Berbalas Pantun 2


Berbalas Pantun 3

Berbalas Pantun 4

Berbalas Pantun 5

Guru Perempuan Dendang Lagu Maher Zain ( terbaru )

Arif Ilman dan Hakimie Bersajak ( mesti tengok )


Persembahan Silat ( baru upload )


Bahan Bergambar
SELAMAT HARI GURU 2011

GURU PENJANA TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA

0 Comments:

Post a Comment